Chcete změnit správce a nevíte jak na to? Jak to udělat správně a na nic nezapomenout? Nebo se chcete jen vyhnout nepříjemnostem s předáním? Změnu správce vyřídíme za Vás.
Vztah mezi zástupci domu či vlastníky musí být postaven na partnerství, důvěře a spolupráci. Pokud něco z toho nefunguje, může být řešením změna správce. Nebojte se změnit stav, který Vám nevyhovuje.
- Na základě plné moci zástupců nemovitosti převezmeme veškeré dokumenty tak, aby nebyl narušen chod domu.
- Dodavatelům nahlásíme změnu správce, korespondenční adresy pro zasílání faktur a komunikaci pro případ potřeby.
- Provedeme základní kontrolu předaného účetnictví.
- Analýza dodavatelských smluv, uskutečněných revizí a oprav.
Co je potřeba udělat pro změnu správce nemovitosti
- Definovat si rozsah služeb, které chcete přenést na správce domu,
- požádat o nabídku správy nemovitosti,
- provést výběr nabídek a variant,
- změnu správce předložit na shromáždění vlastníků,
- podepsat smlouvu se správcem,
- dál už nechte všechno na nás.