Změna správce

Chcete změnit správce a nevíte jak na to? Jak to udělat správně a na nic nezapomenout? Nebo se chcete jen vyhnout nepříjemnostem s předáním? Změnu správce vyřídíme za Vás.

Vztah mezi zástupci domu či vlastníky musí být postaven na partnerství, důvěře a spolupráci. Pokud něco z toho nefunguje, může být řešením změna správce. Nebojte se změnit stav, který Vám nevyhovuje.

  • Na základě plné moci zástupců nemovitosti převezmeme veškeré dokumenty tak, aby nebyl narušen chod domu.
  • Dodavatelům nahlásíme změnu správce, korespondenční adresy pro zasílání faktur a komunikaci pro případ potřeby.
  • Provedeme základní kontrolu předaného účetnictví.
  • Analýza dodavatelských smluv, uskutečněných revizí a oprav.

Co je potřeba udělat pro změnu správce nemovitosti

  1. Definovat si rozsah služeb, které chcete přenést na správce domu,
  2. požádat o nabídku správy nemovitosti,
  3. provést výběr nabídek a variant,
  4. změnu správce předložit na shromáždění vlastníků,
  5. podepsat smlouvu se správcem,
  6. dál už nechte všechno na nás.